1 Temmuz 2012 Pazar

Yaşlı Kadınlarla Sex Hikayem

Eski çalıstığım işyerinde müdürün sekreteri cok hosuma gidiyordu. Kendisi zaten sürekli olarak işyerindeki bayanlardan daha açık giyinir ve erkeklere daha sıcak davranırdı. Ben de ona yakın olmak için çırpınırdım.<br />Bir gün sekreterlerin yazışmaları bilgisayarla yürütmeleri için yeni bir bilgisayar verildi. Ben bilgisayar kullanmayı bilmeyen sekreterimize yardımcı olmak için görevlendirilmiştim. Bu benim için bulunmaz bir nimetti. Bundan sonra ona yardımcı olmak bahanesi ile sık sık yanına giderek ona daha fazla yakın olmaya basladım.Bir akşam üzeri mesai sonlarına doğru ona, ertesi güne yetiştirilmek üzere bir yazı verilmişti. Bunu tek basına yetiştirmesi imkansızdı. O nedenle beni çagırarak bu akşam mesaiden sonra kendisine yardım edip edemeyecegimi sordu. Ben de memnuniyetle diyerek kabul ettim. Onunla yalnız kalmak fikri beni müthiş heyecanlandırmıştı.<br />Aksam herkes cıktıktan sonra odasına gittim. Beni sıcak bir gülümseme ile karsıladı. Hemen yazıyı yazmaya koyuldu. Ben de ona kolaylık olsun diye okuyordum. Metin bitince çesitli düzeltmeleri yapmaya çalısıyordu Bir ara makine kilitlendi. Ben ne oldu acaba diyerek onun sandalyesinin yanına çömeldim. Aman tanrım ne güzel bacaklar diye düsünüyorken dirsegim bacaklarına sürtündü. O hiç rahatsız olmadı bende kolumu onun bacaklarına yapıstırdım. Yüzüne baktıgımda beni tahrik edercesine gülümsedi. Ben bundan cesaret alarak biraz daha sokuldum. Kablo çıkmıştı. Onu hemen taktım. Bu arada elim ellerim dizlerinin üzerinde gezmeye başlamıstı. Olayı kabullenmişti ama ortamı uygun bulmuyordu. Bana yapma burada olmaz diye belli belirsiz bir tepki gösterdi ama bende duracak hal yoktu. Dudaklarım bacaklarını öperken yukarı kaydım. Dudaklarını dudaklarımla kapatırken ellerim bluzun altında gögüslerinin altına dalmıştı bile. Oda bos durmuyordu. Elleriyle saçlarımı okşamaya baslamıstı. Onu ayağa kaldırdım ve masanın üzerine oturttum. Ben de ayaktaydım ben onun bluzunun dügmelerini açarkan o da bos durmuyor benim gömleğimin dügmelerini cözüyordu. İki dakika sonra çırılcıplak kalmıştık. Ben sandalyeye oturdum. Ellerimle Ayla�nın kalça ve gögüslerini oksarken kafamı bacak arasına sokmuştum bile! Yeni temizlediği amı bir kaymak gibiydi.<br />Dilim amıın kıvrımlarında gezerken o masanın üzerine yatmış inliyordu. Ellerim göğüsleri üzerinde geziyor o da benim kafamı amına dogru bastırıyordu. Bir ara hadi hadi demeye basladı ben kafamı çıkardım amı acayip kıvama gelmisti zaten. Dimdik olan sikimi yavaş yavaş sokmaya basladım. Sekreter artık zevkten cıldımak üzereydi ben de ondan aşağı değildim.İçine gidip gelmeye basladığımda artık ikimiz de bitmek üzereydik. Nitekim dakikalar sonra sarsılarak boşaldık. Birbirimizin üzerine yığıldıgımızda sekreter hala titiriyordu. Ayla doymamıştı! Ben toparlanmaya başladığımda ise beni eliye iterek sandalyeye oturttu kendisi de masadan inerek çömeldi ve yeni pörsüyen sikimi agzına aldı yavaş yavaş emmeye başladı. Ben zevkten uçuyordum. Sikim yavaş yavaş kendine gelmeye başladığında sekreterin götünü kafama takmıstım. Onu kaldırdım ve dizlerimin üstüne oturttum. Bu arada masanın yanında açık duran çantasındaki kremden bir parmak aldım ve biz dudaklarımızdan birbirimizi emerken sağ elimin orta parmağı onun göt deliğine ulamış durumdaydı. Kremle deliğini yumusatmaya başlamıstım. Elim göt deliğine değice irkildi. Ben bırak bana diye fısıldadım. O da biraz önceki zevkin sarhoşlugunda gülümsedi. Bu arada parmağımla iyice yumuşattııım göt deliğine girmek için sabırsızlanıyordum. Onu kaldırdım ve yüzü koyun masaya yatırdım. Ayakları yerdeydi ben de artık dimdik olan sikimi göt deliğine değdirip cekmeye basladım bu arada ellerimle amını okşuyordum. Sekreter artık dayanamıyacagını söylemeye başladığında sikimin başı göt deliğinin içine girmeye başamıştı. Bende artık dayanamıyordum zaten. Yumuşayan götüne birden abandım. Ayla birden bagırdı ama sonra zevkten inlemeye başladı. Ben de biraz önce boşalmanın verdiği rahatlıkla göt deliğine gidip gelmeye başladım. Biraz gidip geldikten sonra sekreter de artık dayanacak güc kalmamıştı .<br />Bana yeter yeter diye inlemeye basladıgında bende gelmeye hazırdım. Sarsılarak yeniden boşaldım ama ikimizde bitmiştik. On dakika kadar birbirimizin üzerinde yığılıp kaldık daha sonra toparlanırken Ayla bana hayatında ilk defa orgazmı yaşadığını anlatıyordu..Ben de sekreterle birlikte olmanın verdıği zevkle mutluluktan uçuyordum. Birlikte işyerinden ayrıldık.

7 yorum:

  1. Mrb ben koray antep mersin adana maraş hatay osmaniye çevrelerinden her yaştan bayanlar arayın tanışalım 0543 303 96 93

    YanıtlaSil
  2. Www.refikecevitt@gmail.com
    Watsapp refik05352514233
    Sex

    YanıtlaSil
  3. Sex düşkunuyum Yaşlı olgunyas kadına çok düşkünüm evli dul fark etmez am sikiciyim
    05352514233 REFIK
    Şişman baliketli kilolu gobekliler tombul memeli
    Türbanlı kapalı tesettürlü kadınlar Mejas beklerim
    05352514233 REFIK

    YanıtlaSil
  4. Sex düşkunuyum Yaşlı olgunyas kadına çok düşkünüm evli dul fark etmez am sikiciyim
    Şişman baliketli kilolu gobekliler tombul memeli evli dul fark etmez sınırsız pozisyonlarda tecrübeli deneyimli dilim dudagim uzman
    +905352514233 REFIK

    YanıtlaSil
  5. Evli bekar dul yaş fark etmez şişman baliketli kilolu türbanlı kapalı tesettürlü kadınlar Mejas beklerim
    05352514233REFIK

    YanıtlaSil
  6. Merhaba olgun özgür ve seçici çiftler, tek bayanlar. Yoğun çalışma temposundan bunalıp arada bir görüşüp bu stresi benimle atmaya ne ne dersiniz.. 😘😋😘😋😋 umudum88@windowslive.com mail skyp adresim. 0543 251 1181 özelim açıktır. Sevgiler saygılar...

    YanıtlaSil
  7. Istanbul murat ben bayanlar şimdilik sadece mail bekliyorum tanışalım nihatselimiye@hotmail.com

    YanıtlaSil